משחק לוח Hearts of Iron יגרום לך להילחם בהיסטוריה החלופית של מלחמת העולם השנייה בישיבה אחת

משחקי Steamforged עשתה לעצמה שם בשנים האחרונות על ידי יצירת משחקי שולחן כבדים-כבדים מתוך משחקי וידאו פופולריים מבוססי פעולה. זיכיונות כמונשמות כהות-תושב הרשע-מפלצת האנטר-ועודכולם הותאמו - עםדרגות שונות של הצלחה-למשחקי לוח, משחקי קלפים ואפילו משחק משחק התפקידים המוזר. אבל עכשיו המו"ל הבריטי נראה קצת יותר קרוב לבית. הפרויקט השאפתני הבא שלו יתאים אתלבבות ברזלסדרת משחקי מלחמת העולם השנייה של אסטרטגיה מפוארת עבור הטבלה, שם היא תתמודד עם משחקים מבוססים יותר כמודמדומים אימפריוםו

לבבות האיטרציה האחרונה של ברזל,לבבות ברזל 4, שוחרר בשנת 2016. היא הוסיפה דרכים חדשות ודינאמיות למלחמה, כולל תורי ייצור מורכבים וצבאות אלסטיים. אך אף אחת מהתכונות שלה לא הייתה בעלת השפעה רבה יותר מהתפוס שלה על בדיה היסטורית חלופית, עם דרכים חדשות חדשות להילחם בקרבות ישנים ולהוביל סיעות קלאסיות לניצחון. מצולע התיישב עם הצוותים ב- Steamforged ופרדוקס מוקדם יותר השבוע לדיוןלבבות הברזל: משחק הלוחבפירוט, לפניקמפיין Gamefoundמשיק היום.

הראיון שלנו נערך קלות לצורך בהירות ולהסכמה.

מצולע: פגשתי לראשונה את יוהאן אנדרסון, מעצב ומפיק באירופה יוניברסל, מלכי צלבנים ולבבות הברזל, בשנת 2013. מאוחר יותר, בתצוגה מקדימה רצנולבבות ברזל 4בשנת 2016 הוא ציין כיצד ביום הראיונות האחרון שלו שם במה שיהפוך לפרדוקס אינטראקטיבי, הם הזמינו אותו להצטרף למשחק שלציר ובני ברית- משחק הלוח הקלאסי של מלחמת העולם השנייה של לארי האריס האגדי. הוא התיישב עם האנשים האחרים שם, אני בטוח צמודהמוסך של פרדריק ווסטרבאותה תקופה, והם שיחקו את המשחק במשך שעות.

כַּמוּבָן,ציר ובני בריתיכול להיות שהעניק השראה לבבות ברזל, אבל הם לא אותו משחק. הם חוויות שונות מאוד באופן דרמטי - לבבות של ברזל הם הרבה יותר רחבים, הרבה יותר עשירים, הרבה יותר אסטרטגיים וטקטיים לעומק מאשרציר ובני ברית- אין צל למר האריס. כעת, התיאבון של הקהל למשחקי 4x מסוג זה התרחב באמת.קשתות: קונפליקט וקריסה בהישג ידלאחרונה, סוג אוונגרדי מאוד של עיצוב עם קמפיין של שלוש פעולות, מדבר לתיאבון הזה. THEסטלריסמשחק לוח הוא ניסיון נוסף. ההיגיון של משחקי האקדמיה היה לעשות משחק אסטרטגיה מפואר 4x שמשחק למעשה בעוד שעתיים.דמדומים אימפריוםלעומת זאת, השיל את ההגבה של זמניות מזמן. לאוהדים האלה לא אכפת כמה זמן זה, והם מתענגים על המורכבות שלהם. הם מתענגים באורכו.

מה היעדים שלך נכנסים לפרויקט הזה? איך מחזירים לבבות ברזל ואפילו שוקלים להתאים אותו לתיבת משחק לוח?

סטיב מרגטסון, מעצב עופרת ב- Steamforged: מטרת העיצוב העיקרית עבורנו היא לקחת את החוויה והתחושה של לבבות ברזל ולעבות אותו למשחק לוח הניתן לניהול, שמרגיש כמו לבבות של ברזל. יש לך שם את המורכבות שאנשים נהנים כמובן כחלק מהסדרה ההיא, אבל גם חלק מפתח גדול ממנה היה שרצינו להתמקד יותר במשהו שאתה יכול לשחק בלילה. זה יהיה לילה ארוך יותר, להיות בטוח! אתה מסתכל על שלוש עד ארבע שעות. אבל לא רצינו לעשות משחק קמפיין שהולך לצאת למפגשים מרובים או אפילו ללכת לאורחים ארוכים באמת של לומרדמדומים אימפריום, כי כן, רצינו שאנשים יתכנסו, יוכלו להשלים את מלחמת העולם השנייה בערב.

אחד מעמודי התווך העיקריים הוא הרעיון הזה של משחק היסטורי - לשכתב את ההיסטוריה, או להחיות אותו מחדש. אז ציור בכבדות על חומר המקור שם, אחד הדברים המעניינים ביותר בלבבות הברזל הוא העובדה שאתה יכול לקחת את ברית המועצות ולשחק אותם קומוניסטים, אבל יש גם את השאלה של, הו, מה עושה ברית המועצות נראה כאילו הם הולכים במסלול שונה, כמו מלוכה או תיאוקרטיה למשל? אז זו הייתה נקודת מכירה גדולה ומפתח.

הדבר האחר היה מיקוד גדול בפוליטיקה בשולחן. אתה מהווה או הולך למלחמה עם מדינות שונות, וזה דבר שאתה צריך להכריז. זה לא משהו שהוא פשוט מולד במשחק. [...] אתה צריך להצדיק את זה לארצך. אתה צריך להכניס עבודות רגליים כדי לנהל את המדינה שלך כדי שזה יקרה.

בואו נתמקד אז ברוסיה הסובייטית לרגע. מחוץ לקופסה, איך אתה מתקשר לשחקן,אוקיי, אתה יכול להיות קומוניסטים, או שאתה יכול להיות מלכותי?

מרגטסון:האופן בו אנו עושים זאת, זה לוקח משהו ממשחק הווידיאו שהסתגלנו בשם "עץ המיקוד", ושברנו את זה. זה עץ גדול, ויש הרבה חומר לשלי וליצור מצבי משחק מעניינים. לקחנו את זה ושברנו את זה לזוגות אידיאולוגיים עם מדינות.

כשאתה מתחיל, אתה בוחר מהאידיאולוגיות העומדות לרשות אותה מדינה. לא לכל מדינה יש כל אידיאולוגיה העומדת לרשותה. במקרה של ברית המועצות שלנו, אם אתה בוחר קומוניזם יש לך סיפוני מיקוד מרובים ושונים שיקבעו את הדרך בה אתה מבקש נקודות ואת האפשרויות הפוליטיות הנוספות העומדות לרשותך. בחירה זו תעניק להם חבילה של אפשרויות לשחק במשחק שלהם. [...] עם כל סיפוני המיקוד הללו, הם מותאמים במדינה, כך שמלוכה גרמנית נראית שונה מאוד מתאוקרטיה של ברית המועצות. בסופו של דבר, לבבות של מעריצי הברזל יהיה אכפת מכך.

הדבר האחר שאתה מעלה ממש מעניין אותי מאוד. אני מתיישב לשחקציר ובני בריתואני יודע מי הם הציר ומי בעלי ברית. זה ממש על הקופסה! אנחנו מתחילים בשנת 1942 1944, וזה נאפה לחוויה. אז כמה מכנית יצרתם את 'ההצדקה למערכת המלחמה' הזו?

מרגטסון:זה קשור לאותם סיפוני מיקוד. הם יתנו לך דרכים שאתה מבקש נקודות, ובעצם יעד המדינה הכללי שלך יתבסס על האידיאולוגיה שלך. לכן, כשמסתכלים על משהו כמו רייך גרמני פשיסטי, שילוב זה יתוגמל על כך שניסה לשלוט בכמה שיותר טריטוריה, בדיוק כמו שניסו לעשות בהיסטוריה. ואילו לרייך גרמני תחת אידיאולוגיה אחרת יש יעדים שונים. אולי זה מחפש ברית עם הרבה יותר אנשים, או להגן על אזורים מסוימים במפה, או על דברים כאלה. זה אחד מאלה שבהם אנו מכתיבים יעדים אלה בעיקר בגלל בחירת סיפון המיקוד שלך והאידיאולוגיה שלך.

פיטר, אני פונה אליך ואני חושב על ההיסטוריה הארוכה והמוסמכת של הזכיינית הזו. מדוע Steamfore היה השותף הנכון לעזור ליצור ביטוי זה שלו?

פיטר ניקולסון, מנהל המשחקים ב- Paradox Interactive:אני חושב שהם כבר ענו על השאלה הזו בצורה, וזה על ידי זיהוי נכון מה הופךלבבות ברזל 4ייחודי. זה לא הקרב. זו לא העובדה שזה משחק טקטי. זו העובדה שיש לה אלמנטים אחרים אלה, דברים כמו עצי מיקוד.

אני חושב שאם היית לוקח את הראשוןלבבות ברזלבְּאֶמצָעוּתלבבות ברזל 3, אולי אפילולבבות ברזל 4בשחרור, ואמר "עשה משחק לוח" היית בסופו של דבר עם משהו שכנראה דומהציר ובני בריתמקרוב מאוד. המשחק הזה יהיה אחד משחקי הלוח הרבים של מלחמת העולם השנייה טקטי מבוססי קרב.

זה היה מאוחר למדי בלבבות ברזל 4ההתפתחות - באמצע הדרך, לפני ארבע או חמש שנים - שהיא באמת התפוצצה הן בפופולריות ו

כמובן, כל משחקי האסטרטגיה הגדולה של פרדוקס התפתחו ממשחקי הלוח בעצמם. זה סוג של הצעד ההגיוני הבא. אם היה לך בן אנוש שהיה מסוגל לעבד דברים רבים כל כך בבת אחת ולגלגל את הקוביות הרבות בהן בבת אחת, סביר להניח שתסיים עם משחקי לוח שנראים דומים מאוד ללבם של ברזל או אירופה יוניברסלס. אז זו משימה מוזרה לבקש ממישהו לעשות, לקחת משהו שהתפתח ממשחק לוח ואז להחזיר אותו לאחד, אך גם בתהליך ההגעה לשם הוא פיתח זהות משלו, סוג של פורניר משלו. כמשחק לוח זה יהיה משחק לוח נטול מאוד, אך הוא פיתח את הנתיבים העלילתיים הייחודיים הללו המגולמים על ידי סיפוני המיקוד הללו והאידיאולוגיות שלהם.

מהם התמריצים שאתה הולך להכניס לקמפיין זה עבור צרכנים פוטנציאליים? מהם הדברים שאתה ממש מתרגש מהם?

מרג'ס:הגדול, וזה סוג של ראשונה עבור Steamforged, הוא שאנחנו עושים מהדורה מיוחדת במחיר של 120 דולר ומהדורה רגילה במחיר של 65 דולר. בעבר נטו רק להציע משחקים עם מיניאטורות בקמפיינים למימון ההמונים שלנו. אנו מציעים כאן את שתי הגרסאות מכיוון שאנו יודעים שלא כולם ירצו את כל מאות המיניאטורות האלה.

אולם המיניאטורות הללו יהיו בכל זאת בלעדיות בקמפיין. אם אתה רוצה לראות את אותם קטעים היסטוריים מגניבים בשדה הקרב ולדחוף אותם כמו גנרל, זה אחד התמריצים שם. בסופו של דבר, המהדורה הרגילה תגיע גם לקמעונאות.

פיטר, האם יש עוד משהו בלבבות ברזל, כל דבר בפרדוקס שרצית לחלוק איתי בזמן שיש לי אותך על הקו היום?

ניקולסון:אני חושב שלמעשה הדרך בה נבנה הפרויקט הזה דומה מאוד לאופן בו אנו בונים פרויקטים בפרדוקס: המון משוב של שחקנים. אני חושב שמסלולי הגישה המוקדמים מעניינת במיוחד עבור פתיחה של דברים ולקבל משוב של כמה שיותר נגן. כך לעתים קרובות אנו אוהבים לעצב משחקים, קרוב ככל האפשר לקהילה. לעתים קרובות אנו בחוץ ומבקשים משוב הן על שחרור לפני שחרור והן משחרר תוכן, למשל. אז אני חושב שזה פרויקט שנבנה בצורה מוכרת מאוד וזה פנטסטי לראות מה Steamforged עושה עם זה. אני מצפה לשחק.